Mergi la continut
ANVELO CENTER

Kia și Rafael Nadal extind parteneriatul de ambasador al mărcii în cadrul unei sesiuni de antrenament transmisă în direct


- Kia a permis fanilor să decidă ce program de antrenament a avut legenda tenisului în timpul unei sesiuni de pregătire interactive
- Evenimentul marchează extinderea cu cinci ani a parteneriatului cu Rafael Nadal ca ambasador global al mărcii Kia

(SEUL) 27 iulie 2020 - Kia Motors Corporation, partenerul major al turneului de tenis Australian Open, a anunțat reînnoirea cu cinci ani a parteneriatului cu marele jucător Rafael Nadal, printr-o sesiune de pregătire transmisă live pe pagina sa oficială de Facebook. Transmisiunea a oferit fanilor oportunitatea de a-l ajuta pe Nadal să se reîntoarcă la forma fizică necesară, în vederea revenirii pe terenul de tenis.



Evenimentul de semnare a reînnoirii extinde parteneriatul Nadal - Kia dincolo de borna de 20 de ani, deoarece tânărul fenomen al tenisului din acea vreme a fost sposorizat de Kia Spania încă din 2004, înainte de a deveni ambasador global al brandului Kia doi ani mai târziu, la numai 19 ani.

Transmis de la Academia Rafael Nadal din Mallorca sa natală (Spania), evenimentul live și-a propus să-l urmărească pe Rafa în mișcare (#GetRafaMoving) împreună cu fanii care s-au alăturat să voteze în timp real. Printr-o serie de emoji-uri, fanii au avut controlul total și au decis ce s-a întâmplat în sesiunea de antrenament, pe baza a ceea ce au dorit să vadă cel mai mult de la Nadal. În cadrul acestei sesiuni unice, Nadal a făcut o serie de exerciții, de la doborârea unor ținte de pe lina de fund a terenului și până la returnarea mingiilor prin lovituri uimitoare.



După participarea la sesiunea de pregătire condusă de fani, Nadal a declarat: „Fanii au fost privați de tenis timp de câteva luni, în special ai mei, deoarece în afară de antrenamentele mele la academia Rafa Nadal nu am mai fost activ, prin urmare, am fost cu adevărat bucuros să realizez un eveniment special pentru ei.”

„Kia a fost alături de mine de când aveam 17 ani și a jucat un rol major în “călătoria” mea ca jucător profesionist de tenis, dar și ca om. Sunt nerăbdător să văd ce vor aduce următorii cinci ani atât pe cât și în afara terenului de tenis”, a adăugat Nadal.

Sung Song, președinte și CEO al Kia Motors, declarat: „Parteneriatul nostru de 16 ani cu Rafa a inspirat milioane de oameni să joace tenis, prin urmare, în momentul în care are nevoie cel mai mult de fanii săi, am dorit ca ei să-i fie alături în sesiunea de pregătire și să încurajeze reîntoarcea lui cu succes în competiții. Suntem încântați de extinderea parteneriatului nostru pentru următorii cinci ani și dorim să ne inspirăm reciproc pentru a merge mai departe.”



Transmisiunea live a fost găzduită pe pagina oficială de Facebook a lui Nadal și poate fi găsită pe rețelele sociale Kia din întreaga lume.



 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 190 de țări. Astăzi, Kia are peste 52,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 49 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™ și UEFA Europa League, cea mai mare competiție a cluburilor profesioniste de fotbal din lume și partener principal al League of Legends European Championship 2019. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.