Mergi la continut
ANVELO CENTER

Kia începe construcția unei fabrici pentru producția automobilelor PBV (purpose-built vehicle)


- Fabrica dedicată automobilelor electrice PBV (purpose-built vehicles) va avea o capacitate anuală de 150.000 de unități
- Fabrica va produce în masă automobile PBV electrice din a doua jumătate a anului 2025
- Fabrica va avea producție flexibilă prin adoptarea de inovații inteligente, cum ar fi „metoda celulară” eficientă de producție
- O fabrică inovatoare având ca priorități inteligența, principiile centrate pe om și reducerea amprentei de carbon
- Hyundai Motor Group anunță obiectivul de a fi unul dintre primii 3 producători de automobile electrice din lume până în 2030
- De asemenea, Grupul prezintă planuri sale de a investi 24 de trilioane KRW în industria autohtonă de automobile electrice până în 2030.

(SEUL) 11 aprilie 2023 - Kia a organizat astăzi o ceremonie istorică pentru fabrica sa dedicată producției de automobile electrice PBV (purpose-built vehicles). Ceremonia a avut loc la uzina Kia Hwaseong, situată în provincia Gyeonggi din Coreea de Sud, a care au participat peste 200 de persoane, inclusiv oficiali guvernamentali, președintele executiv al Hyundai Motor Group, Euisun Chung, președintele și CEO-ul global Kia, Ho Sung Song, și alți angajați din Hyundai Motor Group și industria de piese auto.



Președintele și CEO-ul Kia, Ho Sung Song, în numele Hyundai Motor Group, a subliniat într-un mesaj de salut: „Hyundai Motor, Kia și Hyundai MOBIS intenționează împreună să investească 24 de trilioane KRW în industria autohtonă a automobilelor electrice până în 2030, cu scopul de a face Coreea de Sud, unul dintre primii trei jucători de pe piața globală de automobile electrice. Accentul nostru este de a spori competitivitatea întregului ecosistem de automobile electrice, inclusiv cercetare și dezvoltare, producție și infrastructură, și de a deschide calea stimulării schimbării și inovației în noua industrie auto globală”.

Fabrică inteligentă de ultimă generație, cu o capacitate anuală de producție de 150.000 de unități
Kia va investi aproximativ un trilion de won (aproximativ 758 milioane USD) pentru a asigura 99.000 de acri de teren, compania intenționând să înceapă producția de masă în a doua jumătate a anului 2025. Aceasta intenționează să producă 150.000 de unități în primul an complet, cu potențialul de extindere în conformitate cu condițiile viitoare ale pieței.

Noua fabrică PBV va fi construită ca o fabrică eco-friendly, care aplică viitoarele tehnologii inovatoare de producție, reducând în același timp emisiile de carbon. De asemenea, va căuta să adopte conceptul de eficiență și inteligență cu ajutorul Hyundai Motor și al modelului de brand inteligent de fabrică Kia „E-FOREST technologies”1, cum ar fi sistemele de producție digitală.

Unul dintre procesele de producție inovatoare care urmează să fie implementate la noua fabrică PBV este cunoscut sub numele de „metoda celulară (cell method)”, care permite producția de automobile pe baza diverselor cerințe ale clienților.

Metoda celulară este o strategie de structurare a procesului care grupează mașini sau stații de lucru care sunt utilizate pentru a fabrica produse sau piese similare. Scopul metodei cu celule este de a crea un proces de fabricație mai eficient și mai flexibil prin reducerea distanței pe care materialele și produsele trebuie să o parcurgă în timpul producției. Prin metoda celulară, mașinile sunt aranjate într-un mod care optimizează fluxul de materiale și produse între stațiile de lucru, cu scopul de a minimiza timpul de nefuncționare, de a reduce costurile și de a crește productivitatea.

Sistemul de producție de ultimă generație al fabricii PBV unifică noua metodă celulară cu sistemul original de producție de masă de tip transport pentru a permite producția flexibilă cu personalizare mai mare a diferitelor tipuri de produse.

În plus, uzina PBV va fi construită ca o fabrică cu emisii scăzute de carbon prin operarea unei unități uscate, o metodă de construcție prietenoasă cu natura în timpul procesului de vopsire al automobilelor și prin reducerea emisiilor de carbon cu aproximativ 20% în comparație cu fabricile existente prin utilizarea luminii naturale și eficientizarea procesului de fabricație.

De asemenea, Kia va aplica tehnologii inovatoare, cum ar fi automatizarea echipamentelor folosind învățarea automată și inteligența artificială (AI), automatizarea inspecției calității vopsirii sub automobil, automatizarea instalării unor piese precum geamurile, plăcuța cu numele automobilului și sigla companiei și analiza automată în timp real a datelor calitative ale măsurătorilor pentru a corecta și instala în mod autonom caroseria automobilului în timp real.

Noua unitate va fi o fabrică „human-friendly”, prin introducerea automatizării în lucrări grele și sarcini care necesită orientarea privirii în sus, spre tavan, sporind în același timp sentimentul de „deschidere” și, de asemenea, reducând nivelul de zgomot.

Prima producție de automobile electrice PBV stabilită pentru 2025
Kia intenționează să dezvălui SW (numele proiectului), primul model din gama PBV dedicată a companiei, în 2025. Modelul va fi un automobil PBV de dimensiuni medii și se va baza pe platforma „eS”, o platformă dedicată de tip „skateboard” pentru automobile electrice PBV, permițând combinarea flexibilă a diferitelor tipuri de caroserie de automobile.

Modelul SW a fost dezvoltat pentru a răspunde diferitelor cerințe ale activității, cum ar fi livrarea, transportul de tip „ride hailing” și operațiunile business-to-business (B2B), datorită structurii sale excelente de încărcare și spațiului interior spațios care atinge înălțimea unui adult.

După lansarea modelului SW PBV de dimensiuni medii, Kia intenționează să-și extindă gama de produse la automobile PBV de dimensiuni mari care pot fi utilizate pentru logistică, livrare de alimente proaspete, transportul tip navetă cu mai multe locuri și birouri și magazine mobile, precum și PBV-uri de dimensiuni mici și robotaxi-uri de dimensiuni medii echipate cu tehnologie de conducere autonomă.

Hyundai Motor Group își propune să fie unul dintre cei mai mari 3 producători de automobile electrice din lume până în 2030
La ceremonia de inaugurare, Hyundai Motor Group a subliniat obiectivul său de a deveni unul dintre cei mai mari trei producători de automobile electrice din lume până în 2030 prin vânzările combinate de modele electrice Hyundai Motor, Kia și Genesis.

De asemenea, Grupul a anunțat că intenționează să extindă semnificativ producția anuală de automobile electrice din Coreea de Sud la 1,51 milioane de unități și volumul global la 3,64 milioane de unități până în 2030. Pentru a permite astfel de planuri, Hyundai Motor și Kia, alături de Hyundai MOBIS, plănuiesc să investească 24 trilioane KRW (aproximativ 18 miliarde USD) în sectorul EV pe plan intern.

În 2030, Hyundai Motor Group va avea o gamă totală de 31 de modele EV, inclusiv modele de la Hyundai Motor, Kia și marca de lux Genesis. Kia va lansa anul acesta EV9, primul său SUV electric emblematic cu trei rânduri de scaune, iar Hyundai Motor intenționează să lanseze IONIQ 7 în 2024.

Investiția la scară largă a Hyundai Motor Group urmărește să modernizeze ecosistemul EV al Coreei de Sud și să-și consolideze rolul de centru pentru stimularea inovației în viitoarea industrie auto globală. De asemenea, se așteaptă să promoveze un ciclu etic al producției interne de automobile electrice, cercetării și dezvoltării, infrastructurii și industriilor conexe.

1 *E-FOREST este un ecosistem industrial inteligent care urmărește inovația în sistemele de producție, conectând totul organic pentru a realiza valoare pentru clienți.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați: https://www.hyundaimotorgroup.com/story/CONT0000000000003696
 


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Corporation
Kia (www.kia.com) este o marcă globală de mobilitate cu viziunea de a crea soluții durabile de mobilitate pentru consumatori, comunități și societăți din întreaga lume. Fondată în 1944, compania Kia a oferit soluții de mobilitate pentru mai bine de 75 de ani. Cu 52.000 de angajați în întreaga lume, o prezență în peste 190 de piețe și unități de producție în șase țări, compania vinde astăzi aproximativ trei milioane de automobile pe an. Kia este în fruntea popularizării automobilelor electrificate și electrice cu baterie și dezvoltă o gamă tot mai mare de servicii de mobilitate, încurajând milioane de oameni din întreaga lume să exploreze cele mai bune modalități de a se deplasa. Sloganul de marcă al companiei - ‘Movement that inspires’ - reflectă angajamentul Kia de a inspira consumatorii prin produsele și serviciile sale.

Pentru mai multe informații despre Kia Corporation și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.


Despre Kia Europe
Kia Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 39 de piețe de comercializare din Europa și zona Caucaz.